Copy of 1.02 Beginnen Beginners

1.02 Beginnen

Allereerst natuurlijk super leuk dat je de Thuisstudie Lingerie voor Beginners hebt aangeschaft.
Dat je het aandurft om via tekeningen, tekst en filmpjes lingerie wilt leren maken. Ik heb in ieder geval zoveel mogelijk gedeeld waarvan ik denk dat het thuis hoort bij de basis beginselen Lingerie maken.
Waarna je over voldoende kennis beschikt om zelf aan de slag te gaan. Ofwel met zelfde patroon, of met een gekocht patroon. Deze basis principes kun je te allen tijde toepassen. Mits je natuurlijk begrijpt hoe het werkt.

Zoals ik al eerder schreef kun je gebruik maken van de helpdesk als dat nodig is via faceboekgroep:
facebookgroep

Voordat je aan de slag gaat, heb je nog lingerie pakketje nodig, oefenmateriaal en patronen.
Ik hoop dat je een mailtje (ik denk dat het nu nog niet ingeregeld staat ( 14-02-2021) hebt gehad waarin wij extra informatie vragen of wat je maatvoering is voor je slip en bh. De beugels krijg je erbij. Zodra wij dat weten zullen wij dit naar je toe sturen van dinsdag tot en met vrijdag.

Dus bij geen mailtje, stuur ons je bh maat toe en je slip maat.
Voor je bh heb ik ook het volgende nodig. onderwijdte, bovenwijdte, lengte van de beugels.
Trek je best zittende bh aan en meet het op. Wel een bh zonder padding, schuimlaagje dan wel voorgevormd.
En kijk even bij al je bh’s wat de lengte is van je beugels. Zo krijg je vermoedelijk een beter beeld.
Oja en leeftijd maakt ook uit. Dus zet ook je leeftijd erbij.

Je lingeriepakketje kun je evt in onze webshop bestellen Webshop Lijfgoed – bestel online lingeriestoffen en materialen, maar daar ben je natuurlijk helemaal vrij in. En misschien kies je niet gelijk voor de mooiste materialen, dan wel de duurste. Bedenk dat je nog in een leerfase zit.

Ik hoop dat je het een fijne manier vindt om te leren en dat alles duidelijk is.
Heb je t idee, dat ik hier en daar nog wat dingen vergeten ben, schrijffouten, zinnen die niet lekker lopen, of dat het niet duidelijk genoeg is, zeg het vooral.
Samen kunnen we er een mooie thuisstudie van maken. En zal ik je indien het uiteraard past binnen deze module het je alsnog aanreiken.

Heel veel plezier bij de ontdekkingstocht Lingerie maken.

Cassandra